Ara explicaré com vaig a evaluar als alumnes.
He fet tres blocs: un de la part teròrica, altre de la part pràctica i per últim, altre per el comportament. A més he decidit, junt a tot el departament, que l' alumne que no assolisca el 40% de la qualificació en el primer criteri d'avaluació, no se li computaran la resta de criteris, per a poder obtindre una avaluació positiva de l'àrea.
1. Part teòrica: 50 %
Valoració dels continguts i competèncis adquirits o desenvolupats en la unitat. Consta d’un examen que es realitzarà una vegada finalitzat la unitat i constarà de: 3 preguntes tipus test, amb quatre respostes i només una resposta correcta; 2 preguntes de desenvolupament i 5 preguntes de resposta curta.
2. Part pràctica. 40%
Quadern, registre d’organització de material, realització del treball a casa: deures i treballs específics ,registre de lliurament de deures en el temps, registre d’activitats a classe (participació, exposicions orals, individuals i en grup, recerca a internet, treballs).
3. Actitud. 10%
S’avaularà, amb l’observació directa sobre l’alumnat, si hi participa, cuida el material, és respectuós, treballa en equip sense problemes, esforç, col.laboració.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada